Feedback

/moe/

Not synched.



Image 1596842608546.jpg (153 KB, 1000x1000)
Anno   Expand
We made it /moe/!
It's the weekend!
Enjoy life to its fullest!
61 replies omitted.
!C0.PerkELE
Image 1596852995963.jpg (137 KB, 1920x1080)
>>865368
I am monitoring you
good smile
!C0.PerkELE
Image 1596853126866.jpg (127 KB, 1920x1080)
btw
on level of gay
how gay is it to find will smith quite attractive?
Talesof !NuKeSlvmWE
p gay
but that's fine
!C0.PerkELE
>>865371
watch some of his earlier works now
and see ho young he is
!C0.PerkELE
Image 1596854021913.jpg (322 KB, 1920x1080)
yeah...
How do you actually just "track a cab"
my biggest immersion breaker in GTA games

Image 1596687441814.png (244 KB, 1000x1000)
Anno   Expand Last 100
halfway to the weekend /moe/~

fighto!
261 replies omitted.
!C0.PerkELE
>>865300
redo it
get a girl to read soft on a script
and get some asrm recording

and make extra bucks
Samu /人◕ ‿‿ ◕人\
woo
internet upgrade

cat cage is stalled tho
Samu /人◕ ‿‿ ◕人\
>>865285
it's raining so we're just staining some wood mostly
doin a little digging
so we can bury some bricks
Anno
bang
is home
and it's the weekend
time for a weekend thread
Anno
>>865305
>>865305

Image 1596772068419.jpg (80 KB, 1280x720)
Yuu   Expand Last 100
anime
115 replies omitted.
Anno
It's the kind of faux-elaborate scheme you'd expect from a corny drama though, eh.
Yuu
Image 1596780942880.jpg (27 KB, 505x631)
Yeah, it totally is.
They have a villain tier information network too

Anno
It's a very junk food-y kind of show.
Which is fun enough in its own right.
Yuu
Image 1596781025304.jpg (107 KB, 770x1024)
It's a weird show through and through

thanks for anime!
Anno
Yup yup.
Have a nice weekend.
Maybe drop by and say hello if you're not having too much fun.

Image 1596686856915.jpg (80 KB, 1280x720)
Yuu   Expand Last 100
anime
109 replies omitted.
Anno
I also wasn't really expecting them to set up a multi-episode story this episode either.
There's the weird haunted mansion the camping girls saw earlier.
And the stuff with the main group going on their own camp.
Anno
Cute ghost girl
Kinda sounds like she was singing a bit from
Anno
Tchaikovsky's Nutcracker there.
Yuu
Image 1596694233959.jpg (86 KB, 475x719)
That was a good episode
and finally some idol activities
This was way more magic than idol activities until now
Anno
Magic is fun though!
Kinda feels like we're gonna have to wait for the season finale before the main girls finally get their idol unit together.

Image 1596459906027.jpg (469 KB, 728x1032)
!C0.PerkELE   Expand Last 100
Regular ordinary weekday thread
589 replies omitted.
Samu /人◕ ‿‿ ◕人\
guess canada does exist in the real world after all
that's cray
Yuu
anime >>864798
Anno
>>864797
Don't be deceived the rest of the world don't real
Mahou Shoujo Marsh-chan
>>864792
why do they include all that meaningless bullshit
the only thing you need to know is how fucked up it gets you
Anno
>>864809
>>864809
thread for optimism and hope and please dear god this work week is killing me

Image 1596617889019.jpg (18 KB, 740x159)
Anno   Expand
ee
Mahou Shoujo Marsh-chan
hm
can still read that phonetically. No clue what it means.

Image 1596600910870.jpg (142 KB, 1280x720)
Yuu   Expand
anime
63 replies omitted.
Yuu
Image 1596609611754.jpg (207 KB, 1280x720)
Yeah, she self-narrates a LOT more
Anno
We've had a whole series to have Tohru show us what she's like, where as Rin has like half a season I think.
The narration is probably there to condense character details.
Or maybe the mangaka changed their style of writing as the series went on.
I dunno.
I almost want to go back and read the manga to see what it was like after this show wraps up, but, eh, at the same time I don't really want to.
This has been such a nice adaptation as is.
Yuu
Image 1596610006576.jpg (83 KB, 546x678)
Is it close enough that the anime will be able to wrap up the series?
Anno
Noooooooo idea
The first half of the anime was twenty-five episodes, if this second half is equal that we've got another seven episodes left.
I ... think? we're close to shit really hitting the fan.
There's like three or four major story beats left to hit before the finale can be triggered but I don't remember what the pacing for them was like.
I'm pretty sure this is supposed to be a full adaptation and they're close enough that it would be damn insulting to not finish the plot.
Maybe there's some chapters that won't get adapted as we head towards the finale but I think they'll fit all the important stuff in.
Anno
Yeah every indication I see says this should be a full adaptation.
Maybe they'll get an additional episode in for twenty-six to squeeze every week they can for this second season.

Image 1596512848866.jpg (259 KB, 627x885)
Yuu   Expand Last 100
anime

sorry for sleeping through yesterday
164 replies omitted.
Anno
Man could you imagine she used to be on the swim team.
How on earth does she work up a good stroke with natural buoancy like that.
Anno
Oh the GochiUsa season three OP is out
>>>/watch?v=wnIWSvOw3-I
Though the anime doesn't start until October.
Yuu
Image 1596521963200.jpg (167 KB, 875x1050)
yeah
You can't swim with those.

well, can't swim fast

oh nice another season of gochiusa
good show
Anno
Yeah, I'm looking forward to it.
I'm pretty sure it was supposed to air earlier in the year, but I guess, well, *gestures broadly*
Anno
Well don't stay up too late Rika.
And don't let them work you too hard!